duminică, 27 octombrie 2013

Cel mai frumos lucru din lume!

Am citit azi un articol despre plăceri, plăceri simple de care am uitat cu toții...
Sunt enumerate câteva plăceri de care avem parte fiecare dintre noi (aproape) în fiecare zi, doar că uităm să ne bucurăm de ele...
Ultima din listă e ceea de ce mă bucuram și o consideram une din cele mai frumoase plăceri ale mele timp de mulți ani la rând... până vara asta.
Tu ai încercat vreodată terapia Răsăritului de soare?
Ai încercat să vezi ce face Soarele când muuuultă lume doarme?
Eu da!
Vara asta am urmărit fiecare răsarit de soare.
Deșteptându-mă odată cu el, ne zâmbeam unul altuia și... începea ziua!
Mă minunam de fiecare dată.
Același proces, care poartă un singur nume, dar care de fiecare dată e diferit.
Niciun răsărit nu se aseamănă cu altul! În fiecare dimineață culorile diferă, nourașii ce însoțesc răsăritul sunt alții, și, privit mereu din același unghi, nu o să găsești niciodată ceea ce ai văzut și ieri!
DA! pot să afirm cu certitudine că răsăritul soarelui este cel mai frumos lucru din lume, în el încape atâta viață cât planeta asta n-a văzut, atâta frumusețe și schimbare, la cât n-ar putea visa nici cea mai frumoasă femeie.
Apropo, aș da un sfat femeilor care sunt mereu în căutarea perfectiunii feminine - urmăriți răsăritul de soare o perioadă mai lungă de timp, și o să vedeți de unde vine frumusețea. Nu o s-o mai căutați prin cele mai scumpe saloane.
Același lucru pot să-l spun tuturor.
Prinde răsăritul, din același loc o vară întregă, și o să vezi câte se pot schimba în viața ta.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu